VOLPATO, CHIARA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 17.205
NA - Nord America 13.618
AS - Asia 8.021
SA - Sud America 1.150
AF - Africa 173
OC - Oceania 100
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 13
Totale 40.280
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 13.163
IT - Italia 9.144
SG - Singapore 2.469
CN - Cina 2.375
HK - Hong Kong 1.465
RU - Federazione Russa 1.205
DE - Germania 1.128
SE - Svezia 950
FR - Francia 948
BR - Brasile 897
IE - Irlanda 742
UA - Ucraina 684
VN - Vietnam 635
GB - Regno Unito 615
DK - Danimarca 376
NL - Olanda 371
CA - Canada 364
FI - Finlandia 191
IN - India 181
TR - Turchia 164
KR - Corea 160
AT - Austria 143
ID - Indonesia 120
BE - Belgio 110
ES - Italia 109
PL - Polonia 107
AR - Argentina 85
ZA - Sudafrica 85
AU - Australia 77
CH - Svizzera 76
JP - Giappone 74
BD - Bangladesh 71
GR - Grecia 69
MX - Messico 64
PT - Portogallo 45
RO - Romania 42
PH - Filippine 41
IL - Israele 40
CO - Colombia 39
EC - Ecuador 37
IQ - Iraq 36
PE - Perù 34
IR - Iran 31
TW - Taiwan 31
NZ - Nuova Zelanda 22
CZ - Repubblica Ceca 21
NO - Norvegia 20
CL - Cile 19
HU - Ungheria 18
MY - Malesia 18
PK - Pakistan 17
SI - Slovenia 17
LT - Lituania 16
MA - Marocco 16
SA - Arabia Saudita 16
KE - Kenya 15
VE - Venezuela 15
LB - Libano 12
ET - Etiopia 11
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 11
BA - Bosnia-Erzegovina 10
TN - Tunisia 10
UY - Uruguay 10
EU - Europa 9
PY - Paraguay 9
RS - Serbia 9
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 9
TH - Thailandia 9
DO - Repubblica Dominicana 6
DZ - Algeria 6
NP - Nepal 6
UZ - Uzbekistan 6
AL - Albania 5
EG - Egitto 5
GE - Georgia 5
UG - Uganda 5
BG - Bulgaria 4
BH - Bahrain 4
BO - Bolivia 4
CM - Camerun 4
EE - Estonia 4
KZ - Kazakistan 4
LK - Sri Lanka 4
LY - Libia 4
AE - Emirati Arabi Uniti 3
GT - Guatemala 3
LV - Lettonia 3
MK - Macedonia 3
NG - Nigeria 3
NI - Nicaragua 3
PA - Panama 3
PS - Palestinian Territory 3
SN - Senegal 3
TT - Trinidad e Tobago 3
A1 - Anonimo 2
BB - Barbados 2
BY - Bielorussia 2
HR - Croazia 2
JO - Giordania 2
ME - Montenegro 2
Totale 40.250
Città #
Ann Arbor 2.006
Singapore 1.474
Hong Kong 1.384
Milan 1.353
Chandler 859
Ashburn 794
Jacksonville 687
Woodbridge 679
Dublin 643
Fairfield 600
Rome 575
Wilmington 550
Dearborn 539
Frankfurt am Main 520
Houston 506
New York 384
Santa Clara 366
Princeton 313
Seattle 274
Beijing 264
Nanjing 234
Hefei 229
Cambridge 221
Los Angeles 200
Dallas 197
Florence 194
Shanghai 176
Bologna 140
Menlo Park 139
Padova 139
Moscow 132
Ho Chi Minh City 121
Dong Ket 120
Turin 111
Vienna 111
Hanoi 107
Lachine 107
Seoul 107
The Dalles 103
Torino 102
Verona 99
Chicago 93
Genoa 87
Naples 85
Boardman 84
Guangzhou 83
Nanchang 78
Buffalo 74
Bari 73
Shenyang 73
Toronto 73
Jakarta 70
Council Bluffs 69
Lawrence 68
São Paulo 68
Altamura 66
Brussels 61
Catania 60
Genova 60
Andover 59
Las Vegas 57
Brescia 55
Munich 55
Tianjin 55
Monza 52
Hebei 51
Paris 51
Trento 51
Palermo 50
San Diego 49
London 47
Amsterdam 44
Jiaxing 44
Napoli 44
Changsha 43
Modena 43
Tokyo 43
Hangzhou 41
Zhengzhou 40
Helsinki 39
Jinan 39
Trieste 38
Phoenix 37
Ningbo 35
Warsaw 35
Cagliari 34
Rio de Janeiro 34
Ottawa 33
Bergamo 32
Huizen 32
Montreal 32
Stockholm 32
Falls Church 31
Norwalk 30
Brooklyn 28
Ankara 27
Nuremberg 27
Pune 27
Wuhan 27
Perugia 26
Totale 20.833
Nome #
Il corpo oggettivato: Media, benessere psicofisico e differenze di genere. 1.500
Dehumanization 1.030
L'atteggiamento ambivalente verso donne e uomini: Un contributo alla validazione delle scale ASI e AMI 999
La violenza contro le donne nelle colonie italiane. Prospettive psicosociali di analisi. 740
Shades of Sexualization: When Sexualization Becomes Sexual Objectification 716
Human-itarian aid? Two forms of dehumanization and willingness to help after natural disasters 661
The dirty side of work: Biologization of physically tainted workers 585
Acting like a tough guy: Violent-sexist video games, identification with game characters, masculine beliefs, & empathy for female violence victims 574
100 years after: What is the relation between pacifist attitudes and social representations of the great war? 528
Measuring objectification through the Body Inversion Paradigm: Methodological issues 450
Gli stereotipi di genere nella pubblicità televisiva: evoluzione o regressione? 446
Per una psicologia sociale della letteratura. Relazioni interpersonali e intergruppi in "L'erba canta" di Doris Lessing. 443
Work and freedom? Working self-objectification and belief in personal free will 439
(Still) Modern Times: Objectification at work 425
Deumanizzazione. Come si legittima la violenza 419
Interactive Effect of Moral Disengagement and Violent Video Games on Self-control, Cheating and Aggression 407
Delegitimization and racism. The social construction of anti-Semitism in Italy 394
The eternal feminine. Gender stereotypes and sexualization in television advertisements 385
Excluded From All Humanity: Animal Metaphors Exacerbate the Consequences of Social Exclusion 378
Dirty jobs and dehumanization of workers 377
Using the Stereotype Content Model to examine group depictions in Fascism: An archival approach 376
Brief report: Does exposure to violent video games increase moral disengagement among adolescents? 370
Do self-objectified women believe themselves to be free? Sexual objectification and belief in personal free will 353
Effects of objective and subjective indicators of economic inequality on subjective well-being: Underlying mechanisms 346
Le radici psicologiche della disuguaglianza 323
Le immagini come armi di propaganda: la delegittimazione nei manifesti di Forza Nuova 319
How political orientation and vulnerability shape representations of the economic crisis in greeceand Italy 316
The longstanding view of workers as objects: antecedents and consequences of working objectification 313
Greedy Elites and Poor Lambs: How Young Europeans Remember the Great War 306
Attributing and managing the crisis: Lay representations in three European countries 304
The role of cultural factors on eating and body-related disorders 297
L’uomo ingranaggio: L’oggettivazione al lavoro 290
Denying the other: The forms of dehumanization [Negare l'altro. La deumanizzazione e le sue forme] 288
When work does not enobble man: Psychological consequences of working objectification 282
La negazione dell’umanità: I percorsi della deumanizzazione 278
Perceptions of Low-Status Workers and the Maintenance of the Social Class Status Quo 275
Pictures as weapons. Delegitimization strategies in the visual propaganda of Forza Nuova [Le immagini come armi di propaganda. La delegittimazione nei manifesti di Forza Nuova] 275
“Popolo di poeti, artisti, eroi, navigatori…” Lo stereotipo dell’italiano in epoca fascista 273
Grand Theft Auto is a “Sandbox” Game, but There are Weapons, Criminals, and Prostitutes in the Sandbox: Response to Ferguson and Donnellan (2017) 264
Reducing competitive victimhood in Kosovo: The role of extended contact and common ingroup identity 263
Objectified conformity: working self-objectification increases conforming behavior* 263
Mario Canella e la psicologia razziale. Un caso di conformismo al potere universitario 261
Virtual users support forum: Do community members really want to help you? 260
Tra paternalismo e disprezzo: Gli stereotipi dei gruppi immigrati in Italia 259
Internalization of Sociocultural Standards of Beauty and Disordered Eating Behaviours: The Role of Body Surveillance, Shame, and Social Anxiety 258
The ACME shop: A paradigm to investigate working (self-) objectification 257
Salienza delle appartenenze, orientamento alla dominanza sociale, effetti del contatto intergruppi 256
Sviluppi della teoria etogenica del comportamento sociale 254
"Italiani brava gente." Effetti di un mito storico sulle relazioni sociali contempranee 253
Predicting onset and maintenance of men's eating disorders 250
Neuromodulation can reduce aggressive behavior elicited by violent video games 250
Seeing Others as a Disease: The Impact of Physical (but not Moral) Disgust on Biologization 250
Le radici psicologiche e culturali della violenza contro le donne 249
Lavoro e libertà. Auto-oggettivazione lavorativa e percezione di libero arbitrio personale 243
The Social Appearance Anxiety Scale in Italian Adolescent Populations: Construct Validation and Group Discrimination in Community and Clinical Eating Disorders Samples 241
Preliminary evidence of the effectiveness of a brief self-control intervention on reducing the short-term harmful consequences of violent video games on adolescents 240
Biologizzazione e disgusto: una ricerca con la Semantic Misattribution Procedure 238
The connection between Instagram and materialism and its relationship with the objectification of others and system justification beliefs 233
A century of victimhood: Antecedents and current impacts of perceived suffering in World War I across Europe 233
Empowering the “Jewish threat”: The Protocols of the Elders of Zion 232
Street harassment and its negative psychological outcomes in an Italian university population 231
Oggettivazione e conformismo: l’effetto dell’auto-oggettivazione lavorativa sulla tendenza ad adeguarsi alle opinioni altrui 230
Measuring Subjective Inequality: Development and Validation of the Perceived Economic Inequality Scale (PEIS) 229
Workers' self-objectification and reduced activism against inequalities: The role of beliefs in personal free will and system justification 226
Oggettivazione lavorativa, conformismo e mantenimento delle disuguaglianze 226
Feeling like an object: A field study on working self-objectification and belief in personal free will 223
Picturing the other: Targets of delegitimization across time 222
Male Body Dissatisfaction and Eating Disorder symptomatology: Moderating variables among men 221
Predictors of the perceived efficacy of actions against austerity measures 214
Identification processes in online groups: Identity motives in the virtual realm of MMORPGs 214
Lo studio psicosociale delle molestie 212
Internet come strumento di ricerca: Linee guida per la creazione di web survey 209
Gender Stereotypes and Sexualization in Italian Children’s Television Advertisements 208
Gli stereotipi di genere nella pubblicità televisiva: evoluzione o regressione? 208
Il falso e la propaganda. Analisi psicosociale dei Protocolli dei Savi di Sion 205
Women inside and outside Academia: a struggle to access knowledge, legitimacy, and influence 204
The Immigrant Acculturation Scale: Testing the validity of the Italian adaptation 204
Gli oggetti non scelgono: auto-oggettivazione sessuale e ridotta percezione di libero arbitrio. 204
Consensus on media violence effects: Comment on Bushman, Gollwitzer, and Cruz 202
Identificazione e favoritismo per il proprio gruppo: Verifica del modello di Hinkle e Brown. 199
Are immigrant women and men perceived the same way? A study of their stereotype contents in Italian society 197
Bad but Bold: Ambivalent Attitudes Toward Men Predict Gender Inequality in 16 Nations. 195
Is traditional gender ideology associated with sex-typed mate preferences? A test in nine nations 194
Clima di pari opportunità e atteggiamenti organizzativi: Uno studio nelle Forze Armate Italiane 193
“Italiani brava gente”: I pregiudizi degli italiani tra passato e presente 193
The eternal feminine. Gender stereotypes and sexualization in Italian television advertisements. 192
The (female) graduate: Choice and consequences of women's clothing 191
Adolescent Immoral Behaviors as a Function of Moral Disengagement and Violent Gameplay 190
Oggettivazione lavorativa e (ridotta) percezione di libero arbitrio 188
Body image dissatisfaction and eating disorder symptomatology: A latent structural equation modeling examination of moderators among adolescent girls. 187
Anti-American sentiment and America's perceived intent to dominate. An 11-nation study 186
L'impatto dell'oggettivazione sessuale sul benessere psicofisico 186
Primacy of warmth versus competence: A motivated bias? 184
Il peso del passato: sentimenti di colpa e vergogna collettiva nell’evocazione del colonialismo italiano 182
Contemporary forms of sexual objectification: The image girls 182
Le immagini degli altri: Processi di delegittimazione nel passato e nel presente 179
On the lowest rung of the ladder: How social exclusion, perceived economic inequality and stigma increase homeless people's resignation 178
Le molestie sessuali 178
Come misurare l'oggettivazione? 174
Social influence and the power of minorities: An analysis of the communist manifesto 171
Totale 30.998
Categoria #
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Totale 122.516


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20212.736 0 0 0 0 0 428 476 383 420 397 242 390
2021/20222.750 226 325 426 302 127 191 159 183 147 115 172 377
2022/20234.242 482 917 419 326 270 576 146 261 339 119 216 171
2023/20244.394 188 225 283 420 503 825 485 250 371 253 204 387
2024/20258.031 503 875 492 513 727 429 476 403 861 913 705 1.134
2025/20266.065 1.261 988 1.033 1.261 1.315 207 0 0 0 0 0 0
Totale 41.382