VOLPATO, CHIARA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 16.310
NA - Nord America 12.345
AS - Asia 5.514
SA - Sud America 448
AF - Africa 114
OC - Oceania 74
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 12
Totale 34.817
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 11.977
IT - Italia 8.657
CN - Cina 1.570
SG - Singapore 1.451
HK - Hong Kong 1.377
RU - Federazione Russa 1.187
DE - Germania 1.109
SE - Svezia 930
FR - Francia 842
IE - Irlanda 741
UA - Ucraina 677
GB - Regno Unito 545
DK - Danimarca 376
BR - Brasile 340
CA - Canada 326
NL - Olanda 316
VN - Vietnam 313
FI - Finlandia 183
IN - India 144
TR - Turchia 143
AT - Austria 139
KR - Corea 117
BE - Belgio 103
ID - Indonesia 88
ES - Italia 87
PL - Polonia 84
CH - Svizzera 74
GR - Grecia 63
ZA - Sudafrica 61
AU - Australia 52
JP - Giappone 45
RO - Romania 42
IL - Israele 40
PT - Portogallo 37
PH - Filippine 36
MX - Messico 33
BD - Bangladesh 31
IR - Iran 30
AR - Argentina 26
PE - Perù 26
TW - Taiwan 26
IQ - Iraq 23
NZ - Nuova Zelanda 22
CZ - Repubblica Ceca 21
CO - Colombia 17
NO - Norvegia 17
EC - Ecuador 15
CL - Cile 12
HU - Ungheria 12
KE - Kenya 11
LT - Lituania 11
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 11
LB - Libano 10
PK - Pakistan 10
EU - Europa 9
RS - Serbia 9
SA - Arabia Saudita 9
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 9
ET - Etiopia 8
SI - Slovenia 8
BA - Bosnia-Erzegovina 7
MA - Marocco 6
MY - Malesia 5
TH - Thailandia 5
UG - Uganda 5
UZ - Uzbekistan 5
VE - Venezuela 5
EE - Estonia 4
GE - Georgia 4
LK - Sri Lanka 4
TN - Tunisia 4
UY - Uruguay 4
BG - Bulgaria 3
DZ - Algeria 3
EG - Egitto 3
KZ - Kazakistan 3
LV - Lettonia 3
LY - Libia 3
MK - Macedonia 3
NP - Nepal 3
A1 - Anonimo 2
AE - Emirati Arabi Uniti 2
AL - Albania 2
BH - Bahrain 2
CM - Camerun 2
HR - Croazia 2
ME - Montenegro 2
MT - Malta 2
MU - Mauritius 2
NG - Nigeria 2
PY - Paraguay 2
SN - Senegal 2
TT - Trinidad e Tobago 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AM - Armenia 1
AZ - Azerbaigian 1
BB - Barbados 1
BO - Bolivia 1
BT - Bhutan 1
CI - Costa d'Avorio 1
Totale 34.803
Città #
Ann Arbor 2.006
Hong Kong 1.298
Milan 1.275
Singapore 948
Chandler 859
Jacksonville 687
Woodbridge 679
Dublin 642
Fairfield 600
Wilmington 546
Rome 541
Dearborn 539
Ashburn 527
Frankfurt am Main 515
Houston 492
Santa Clara 357
New York 353
Princeton 313
Seattle 267
Nanjing 231
Cambridge 219
Florence 186
Beijing 164
Shanghai 164
Padova 139
Menlo Park 138
Moscow 130
Bologna 126
Dong Ket 120
Vienna 110
Lachine 107
Torino 102
Turin 97
Verona 92
Los Angeles 88
Naples 81
Boardman 79
Nanchang 78
Seoul 71
Genoa 70
Shenyang 70
Guangzhou 68
Hefei 68
Lawrence 68
Council Bluffs 67
Altamura 66
Jakarta 66
Brussels 61
Genova 60
Andover 59
Chicago 59
Dallas 59
Las Vegas 57
Bari 56
Munich 55
Toronto 54
Catania 52
Monza 52
Tianjin 52
Hebei 51
Trento 51
San Diego 49
Brescia 48
Palermo 45
Jiaxing 44
Napoli 44
London 40
Modena 40
Helsinki 39
Jinan 39
Paris 38
Hangzhou 37
Zhengzhou 36
Hanoi 34
Ningbo 34
Changsha 33
Ottawa 33
Huizen 32
Bergamo 31
Falls Church 31
Norwalk 30
Amsterdam 29
Trieste 27
Berlin 25
Phoenix 25
Redmond 25
Sacramento 25
São Paulo 25
Venice 25
Cagliari 24
Central 24
Nuremberg 24
Pune 24
Taizhou 24
Wuhan 23
Como 22
Kunming 22
Shenzhen 22
Taranto 22
Treviso 22
Totale 18.503
Nome #
Il corpo oggettivato: Media, benessere psicofisico e differenze di genere. 1.424
L'atteggiamento ambivalente verso donne e uomini: Un contributo alla validazione delle scale ASI e AMI 940
Dehumanization 918
Shades of Sexualization: When Sexualization Becomes Sexual Objectification 688
La violenza contro le donne nelle colonie italiane. Prospettive psicosociali di analisi. 680
Human-itarian aid? Two forms of dehumanization and willingness to help after natural disasters 612
The dirty side of work: Biologization of physically tainted workers 546
Acting like a tough guy: Violent-sexist video games, identification with game characters, masculine beliefs, & empathy for female violence victims 540
100 years after: What is the relation between pacifist attitudes and social representations of the great war? 465
Gli stereotipi di genere nella pubblicità televisiva: evoluzione o regressione? 424
Per una psicologia sociale della letteratura. Relazioni interpersonali e intergruppi in "L'erba canta" di Doris Lessing. 421
Measuring objectification through the Body Inversion Paradigm: Methodological issues 416
(Still) Modern Times: Objectification at work 401
Work and freedom? Working self-objectification and belief in personal free will 394
Interactive Effect of Moral Disengagement and Violent Video Games on Self-control, Cheating and Aggression 385
Delegitimization and racism. The social construction of anti-Semitism in Italy 366
The eternal feminine. Gender stereotypes and sexualization in television advertisements 352
Deumanizzazione. Come si legittima la violenza 344
Brief report: Does exposure to violent video games increase moral disengagement among adolescents? 344
Dirty jobs and dehumanization of workers 342
Using the Stereotype Content Model to examine group depictions in Fascism: An archival approach 336
Excluded From All Humanity: Animal Metaphors Exacerbate the Consequences of Social Exclusion 333
Do self-objectified women believe themselves to be free? Sexual objectification and belief in personal free will 319
Le radici psicologiche della disuguaglianza 303
Attributing and managing the crisis: Lay representations in three European countries 288
Greedy Elites and Poor Lambs: How Young Europeans Remember the Great War 279
L’uomo ingranaggio: L’oggettivazione al lavoro 272
The role of cultural factors on eating and body-related disorders 272
Denying the other: The forms of dehumanization [Negare l'altro. La deumanizzazione e le sue forme] 270
Le immagini come armi di propaganda: la delegittimazione nei manifesti di Forza Nuova 269
How political orientation and vulnerability shape representations of the economic crisis in greeceand Italy 268
When work does not enobble man: Psychological consequences of working objectification 256
Pictures as weapons. Delegitimization strategies in the visual propaganda of Forza Nuova [Le immagini come armi di propaganda. La delegittimazione nei manifesti di Forza Nuova] 249
The longstanding view of workers as objects: antecedents and consequences of working objectification 247
La negazione dell’umanità: I percorsi della deumanizzazione 244
Virtual users support forum: Do community members really want to help you? 243
Perceptions of Low-Status Workers and the Maintenance of the Social Class Status Quo 241
“Popolo di poeti, artisti, eroi, navigatori…” Lo stereotipo dell’italiano in epoca fascista 239
Salienza delle appartenenze, orientamento alla dominanza sociale, effetti del contatto intergruppi 236
Mario Canella e la psicologia razziale. Un caso di conformismo al potere universitario 236
The ACME shop: A paradigm to investigate working (self-) objectification 236
Reducing competitive victimhood in Kosovo: The role of extended contact and common ingroup identity 235
Sviluppi della teoria etogenica del comportamento sociale 234
Objectified conformity: working self-objectification increases conforming behavior* 234
Grand Theft Auto is a “Sandbox” Game, but There are Weapons, Criminals, and Prostitutes in the Sandbox: Response to Ferguson and Donnellan (2017) 232
Biologizzazione e disgusto: una ricerca con la Semantic Misattribution Procedure 231
Neuromodulation can reduce aggressive behavior elicited by violent video games 229
Lavoro e libertà. Auto-oggettivazione lavorativa e percezione di libero arbitrio personale 225
"Italiani brava gente." Effetti di un mito storico sulle relazioni sociali contempranee 223
Predicting onset and maintenance of men's eating disorders 215
Tra paternalismo e disprezzo: Gli stereotipi dei gruppi immigrati in Italia 214
Le radici psicologiche e culturali della violenza contro le donne 214
Empowering the “Jewish threat”: The Protocols of the Elders of Zion 206
Seeing Others as a Disease: The Impact of Physical (but not Moral) Disgust on Biologization 206
A century of victimhood: Antecedents and current impacts of perceived suffering in World War I across Europe 205
Oggettivazione lavorativa, conformismo e mantenimento delle disuguaglianze 204
Male Body Dissatisfaction and Eating Disorder symptomatology: Moderating variables among men 202
Internalization of Sociocultural Standards of Beauty and Disordered Eating Behaviours: The Role of Body Surveillance, Shame, and Social Anxiety 201
The Social Appearance Anxiety Scale in Italian Adolescent Populations: Construct Validation and Group Discrimination in Community and Clinical Eating Disorders Samples 200
Predictors of the perceived efficacy of actions against austerity measures 199
Oggettivazione e conformismo: l’effetto dell’auto-oggettivazione lavorativa sulla tendenza ad adeguarsi alle opinioni altrui 195
Workers' self-objectification and reduced activism against inequalities: The role of beliefs in personal free will and system justification 193
Picturing the other: Targets of delegitimization across time 193
Internet come strumento di ricerca: Linee guida per la creazione di web survey 189
Feeling like an object: A field study on working self-objectification and belief in personal free will 189
Preliminary evidence of the effectiveness of a brief self-control intervention on reducing the short-term harmful consequences of violent video games on adolescents 189
The Immigrant Acculturation Scale: Testing the validity of the Italian adaptation 188
Identificazione e favoritismo per il proprio gruppo: Verifica del modello di Hinkle e Brown. 188
Clima di pari opportunità e atteggiamenti organizzativi: Uno studio nelle Forze Armate Italiane 180
Street harassment and its negative psychological outcomes in an Italian university population 179
Gli oggetti non scelgono: auto-oggettivazione sessuale e ridotta percezione di libero arbitrio. 179
Body image dissatisfaction and eating disorder symptomatology: A latent structural equation modeling examination of moderators among adolescent girls. 176
Identification processes in online groups: Identity motives in the virtual realm of MMORPGs 176
Bad but Bold: Ambivalent Attitudes Toward Men Predict Gender Inequality in 16 Nations. 174
Oggettivazione lavorativa e (ridotta) percezione di libero arbitrio 174
Women inside and outside Academia: a struggle to access knowledge, legitimacy, and influence 173
Consensus on media violence effects: Comment on Bushman, Gollwitzer, and Cruz 172
Are immigrant women and men perceived the same way? A study of their stereotype contents in Italian society 170
The eternal feminine. Gender stereotypes and sexualization in Italian television advertisements. 169
Is traditional gender ideology associated with sex-typed mate preferences? A test in nine nations 167
Il falso e la propaganda. Analisi psicosociale dei Protocolli dei Savi di Sion 167
Anti-American sentiment and America's perceived intent to dominate. An 11-nation study 166
Effects of objective and subjective indicators of economic inequality on subjective well-being: Underlying mechanisms 164
Gli stereotipi di genere nella pubblicità televisiva: evoluzione o regressione? 164
Contemporary forms of sexual objectification: The image girls 164
Primacy of warmth versus competence: A motivated bias? 163
L'impatto dell'oggettivazione sessuale sul benessere psicofisico 161
“Italiani brava gente”: I pregiudizi degli italiani tra passato e presente 160
Come misurare l'oggettivazione? 159
The (female) graduate: Choice and consequences of women's clothing 156
An evaluation of the dual-pathway model of binge eating in Italian adolescent boys: A longitudinal structural equation modeling approach 154
Work and Freedom: working Self-Objectification and Belief in Personal Free Will 154
Social influence and the power of minorities: An analysis of the communist manifesto 151
Adolescent Immoral Behaviors as a Function of Moral Disengagement and Violent Gameplay 150
Le immagini degli altri: Processi di delegittimazione nel passato e nel presente 150
Toward a reliable and valid measure of automatic objectification 149
Workers as objects: The nature of working objectification and the role of perceived alienation 149
Lo studio psicosociale delle molestie 147
Il peso del passato: sentimenti di colpa e vergogna collettiva nell’evocazione del colonialismo italiano 145
Equal opportunities climate and work attitudes and behaviors: A study in the Italian military context 145
Totale 27.478
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Totale 106.767


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20214.328 263 137 425 429 338 428 476 383 420 397 242 390
2021/20222.750 226 325 426 302 127 191 159 183 147 115 172 377
2022/20234.242 482 917 419 326 270 576 146 261 339 119 216 171
2023/20244.394 188 225 283 420 503 825 485 250 371 253 204 387
2024/20258.031 503 875 492 513 727 429 476 403 861 913 705 1.134
2025/2026596 596 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 35.913