DI GREGORIO, ANGELO
DI GREGORIO, ANGELO
DIPARTIMENTO DI SCIENZE ECONOMICO-AZIENDALI E DIRITTO PER L'ECONOMIA
Using AI for a new-fashioned museums’ positioning. An analysis of Gen Z experience expectations
2024 Tortora, D; DEL BOSCO, B; Sfodera, F; DI GREGORIO, A
Employees’ social media presence: Future directions for corporate reputation
2023 Chierici, R; Mazzucchelli, A; Di Gregorio, A
Corporate social performance and non-financial reporting in the cruise industry: Paving the way towards UN Agenda 2030
2022 Di Vaio, A; Varriale, L; Di Gregorio, A; Adomako, S
Entrepreneurial intentions and high-status seeking in career expectations: a portrait of talents in emerging countries
2022 Orlando, B; Tortora, D; Riso, T; Di Gregorio, A; Del Giudice, M
A contribution to the empirics of food price behavior: the case of rice price dynamics in Italy
2021 Barboza, G; Gavinelli, L; Pede, V; Mazzucchelli, A; Di Gregorio, A
Analisi del fabbisogno di materie prime critiche in Italia. La nuova sfida per le materie prime strategiche non energetiche
2021 Di Gregorio, A; Cavallo, A; Lanzi, C; Morrone, M; Tortora, D
Innovative startup creation: the effect of local factors and demographic characteristics of entrepreneurs
2021 Del Bosco, B; Mazzucchelli, A; Chierici, R; Di Gregorio, A
Is Facebook an effective tool to access foreign markets? Evidence from international export performance of fashion firms
2021 Mazzucchelli, A; Chierici, R; Di Gregorio, A; Chiacchierini, C
Is it for you? Circular packaging and sustainable authenticity
2021 Bosisio, J; Chierici, R; Di Gregorio, A; Mazzucchelli, A
La reputazione del marketing in Italia. Il punto di vista delle imprese
2021 Alemanno, A; Di Gregorio, A; Gurioli, M; Mauri, C; Mazzucchelli, A; Pacicco, F
Developing a Data-Driven Customer Experience. A managerial perspective
2020 Bosisio, J; Chiacchierini, C; Chierici, R; Di Gregorio, A; Mazzucchelli, A
PMI meridionali tra competenze, diseconomie e divari. Una riflessione critica
2020 Metallo, G; Cuomo, M; Di Gregorio, A; Tortora, D
Produzione e valore del comparto oil & gas in Italia nel periodo 2020-2050
2020 Di Gregorio, A; Bosisio, J; Da Riz, W; Campana, R
Redesigning Business Models With Circular Economy: An Insight on Italian Enterprises
2020 Ceruti, F; Gavinelli, L; Di Gregorio, A; Frey, M
Adopting the principles of circular economy in business strategy. A survey on the level its implementation by the Italian enterprises [Adottare i principi dell'economia circolare nella strategia d'impresa. Un'indagine sul livello di recepimento delle imprese italiane]
2019 Gavinelli, L; Ceruti, F; Di Gregorio, A; Frey, M
Cross-sector social partnership in the fight against food loss and waste. The perspective of enterprises
2019 Gavinelli, L; DEL BOSCO, B; DI GREGORIO, A
Employability skills for future marketing professionals
2019 Di Gregorio, A; Maggioni, I; Mauri, C; Mazzucchelli, A
Innovative startup creation and local context
2019 Del Bosco, B; Mazzucchelli, A; Chierici, R; Di Gregorio, A
Using Big Data to co-design a sustainable tourist experience. Some highlights by means of a practical example
2019 Tortora, D; Di Gregorio, A; Chiacchierini, C; Gurioli, M; Gareri, R
Il modello Hub & Spoke
2018 Di Gregorio, A; Malvestiti, P