CHIERICI, ROBERTO
CHIERICI, ROBERTO
DIPARTIMENTO DI SCIENZE ECONOMICO-AZIENDALI E DIRITTO PER L'ECONOMIA
La Smart City dei Bambini: tecnologie abilitanti per la società del domani. Stato dell’arte in Lombardia
2013 Arrigoni, V; Chierici, R; Del Corpo, M; Trivellato, P
Does communication support intangibles? Empirical evidences on Monza and Brianza’ SMEs
2014 Chierici, R; Morra, M
Combining Product Placement and Country of Origin effect to increase Brand Equity
2015 Chierici, R; Morra, M; DI GREGORIO, A
Towards social commerce: assessing the effect on firm performances
2016 Mazzucchelli, A; Chierici, R; Ceruti, F; Gavinelli, L
Social Media e CRM - Gli effetti delle nuove tecnologie sulla gestione della relazione con il cliente
2016 Chierici, R
Dal CRM al Social CRM: L’utilizzo dei social media per incrementare le performance della relazione con il cliente
2016 Chierici, R; Gordini, N
Dal CRM al social CRM. Nuove tecnologie per la gestione della relazione con il cliente
2017 Chierici, R; Mazzucchelli, A
How to boost a brand in the social media era: FsQCA findings
2017 Chierici, R; Del Bosco, B; Mazzucchelli, A; Chiacchierini, C
Sensory Brand Experience via Augmented Reality in the Italian fashion retailing system. A preliminary analysis
2017 Cuomo, M; Chierici, R; Foroudi, P; Tortora, D; Pencarelli, T; Metallo, G
Assessing the impact of social media on customer relationship performance
2017 Mazzucchelli, A; Chierici, R; DEL BOSCO, B; Ceruti, F
Social commerce e comportamento d'acquisto. Gli effetti del digital sulla fiducia del consumatore
2017 Mazzucchelli, A; Chierici, R
Strengthening customer relationship in the social media era. The importance of customer relationship orientation and customer knowledge management
2017 Mazzucchelli, A; Chierici, R; Ceruti, F; Di Gregorio, A
Customer Relationship Performance and Financial Performance: the Effects of Customer Knowledge Management through Social Media. Findings from SEM and FsQCA
2017 Chierici, R; Mazzucchelli, A; Morra, M; Di Gregorio, A
Dal CRM al social CRM: uno strumento per incrementare le performance della relazione con il cliente
2017 Chierici, R; Gordini, N
Competing in an omnichannel environment. e-tailers strategies and challenges
2017 Mazzucchelli, A; Chierici, R; Ceruti, F; Gavinelli, L
Improving E-Retailers Performance via Social CRM Capabilities
2018 Chierici, R; Mazzucchelli, A; Ceruti, F; Gavinelli, L
Social media users perception during crisis event: the effect on company reputation
2018 Mazzucchelli, A; Gavinelli, L; Chierici, R; Di Gregorio, A
Fostering entrepreneurship: an innovative business model to link innovation and new venture creation
2018 Del Bosco, B; Chierici, R; Mazzucchelli, A
Social vs traditional media communication: Brand origin associations strike a chord
2018 Morra, M; Ceruti, F; Chierici, R; Di Gregorio, A
Affecting brand loyalty intention: The effects of UGC and shopping searches via Facebook
2018 Mazzucchelli, A; Chierici, R; Ceruti, F; Chiacchierini, C; Godey, B; Pederzoli, D