MAZZUCCHELLI, ALICE
MAZZUCCHELLI, ALICE
DIPARTIMENTO DI SCIENZE ECONOMICO-AZIENDALI E DIRITTO PER L'ECONOMIA
Il ruolo della comunicazione nei mercati business-to-business. Un'indagine empirica sul settore estrattivo italiano
2013 Ceruti, F; Mazzucchelli, A; Morra, M
Managing intangible assets in international contexts: an empirical analysis on Monza and Brianza SMEs
2014 Gavinelli, L; Mazzucchelli, A
Bankruptcy Forecasting Using Case-Based Reasoning
2014 Sartori, F; Mazzucchelli, A
String Similarity in CBR Platforms: A Preliminary Study
2014 Mazzucchelli, A; Sartori, F
Managing intangible assets in international contexts: An empirical analysis on Monza and Brianza SMES
2015 Gavinelli, L; Mazzucchelli, A
L'azione della Camera di Commercio di Monza e Brianza. Analisi dell'impatto sul territorio brianteo
2015 DI GREGORIO, A; Mazzucchelli, A
Il progetto Innautic
2015 Morra, M; Mazzucchelli, A; Ferrando, M
Note metodologiche
2015 Mazzucchelli, A
E-commerce or S-commerce? A managerial perspective on online customers engagement
2015 Ceruti, F; Mazzucchelli, A; DI GREGORIO, A
Social commerce e comportamento d'acquisto. Gli effetti del Web 2.0 sulla fiducia del consumatore
2016 Mazzucchelli, A
TOTAL E-CUSTOMER EXPERIENCE AND SOCIAL COMMERCE. AN EXPLORATORY SURVEY ON THE ITALIAN MANAGERIAL PERSPECTIVE
2016 Cuomo, M; Ceruti, F; Mazzucchelli, A; DI GREGORIO, A; Tortora, D; Metallo, G
E-Commerce or S-Commerce? a managerial perspective on website design features
2016 Ceruti, F; Mazzucchelli, A; Di Gregorio, A
Effects of corporate ethical practices on financial performance in the Italian banking services listed companies
2016 Cuomo, M; Tortora, D; Mazzucchelli, A; Festa, G; DI GREGORIO, A; Metallo, G
Multichannel challenges. La risposta degli e-tailer in Italia
2016 Ceruti, F; Mazzucchelli, A; Malvestiti, P; Di Gregorio, A
Bankruptcy forecasting using case-based reasoning: The CRePERIE approach
2016 Sartori, F; Mazzucchelli, A; DI GREGORIO, A
Towards social commerce: assessing the effect on firm performances
2016 Mazzucchelli, A; Chierici, R; Ceruti, F; Gavinelli, L
Assessing the impact of social media on customer relationship performance
2017 Mazzucchelli, A; Chierici, R; DEL BOSCO, B; Ceruti, F
Social commerce e comportamento d'acquisto. Gli effetti del digital sulla fiducia del consumatore
2017 Mazzucchelli, A; Chierici, R
Strengthening customer relationship in the social media era. The importance of customer relationship orientation and customer knowledge management
2017 Mazzucchelli, A; Chierici, R; Ceruti, F; Di Gregorio, A
Customer Relationship Performance and Financial Performance: the Effects of Customer Knowledge Management through Social Media. Findings from SEM and FsQCA
2017 Chierici, R; Mazzucchelli, A; Morra, M; Di Gregorio, A