FORMENTI, LAURA

FORMENTI, LAURA  

DIPARTIMENTO DI SCIENZE UMANE PER LA FORMAZIONE "RICCARDO MASSA"  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 160 (tempo di esecuzione: 0.012 secondi).
Titolo Tipologia Data di pubblicazione Autori File
Building the “Here” and “There” in Different Sensescapes. Embodied Dialogues among Refugees and Natives 03 - Contributo in libro 2022 Formenti, L.Luraschi, S.
For an ecology of adult lives and learning: bringing feminist pedagogies in museums 02 - Intervento a convegno 2022 Formenti, LLuraschi, SDel Negro, GCino, D
Metacorpi. Nutrire la sensibilità ecosistemica in un'esperienza di fruizione museale tra umano e non-umano 01 - Articolo su rivista 2022 Formenti, L.Luraschi, S.Cuppari, A.
Relationship, power, and care in feminist pedagogy: our theory under construction 02 - Intervento a convegno 2022 Formenti, L.Luraschi, S.Del Negro, G.
Feminist adult education, imagination and creative possibility 02 - Intervento a convegno 2022 Del Negro, G.Formenti, L.Luraschi, S. +
Bringing research into life: An experience of feminist practice with artists 03 - Contributo in libro 2022 Formenti, LLuraschi, SDel Negro, G
Dimensioni sistemiche del Servizio Civile Universale in università: per un orientamento formativo e trasformativo 02 - Intervento a convegno 2021 Formenti, L. +
Discourses, Dialogue and Diversity in Biographical Research: An Ecology of Life and Learning 05 - Curatele 2021 Formenti Laura +
Introduction Towards an Ecological Perspective on Learning and the Stories People Tell 03 - Contributo in libro 2021 Formenti Laura +
A Comparative Analysis of Residential Care: A Five-Country Multiple Case-Design Study 01 - Articolo su rivista 2021 Formenti L.Rigamonti A. +
To share or not to share? That is the (social media) dilemma. Expectant mothers questioning and making sense of performing pregnancy on social media 01 - Articolo su rivista 2021 Cino D.Formenti L.
Transition to adulthood. Learning from young adults through the exploratory use of multiple methods 03 - Contributo in libro 2020 Galimberti, AFormenti, LFerrari, M
Polifonie incorporate. Formare alla riflessività sistemica nella comunità per minorenni 01 - Articolo su rivista 2020 Rigamonti AFormenti L
Walking-with refugees and natives 02 - Intervento a convegno 2020 Formenti, LLuraschi, S
Care Leavers in Italy: From ‘Vulnerable’ Children to ‘Autonomous’ Adults? 03 - Contributo in libro 2020 Formenti, LGalimberti, AFerrari, M
Connective Cards to Interrogate the Museum 03 - Contributo in libro 2020 Formenti, LLuraschi, S. +
Signs images words from 1968: from duoethnographic enquiry to a dialogic pedagogy 03 - Contributo in libro 2020 Formenti, LLuraschi, SDel Negro, G
Systemic Reflexivity in Residential Child Care: A Pedagogical Frame to Empower Professional Competence 01 - Articolo su rivista 2020 Formenti LRigamonti A
Migration, culture contact and the complexity of coexistence: a systemic imagination 01 - Articolo su rivista 2020 Formenti, L.Luraschi, S.
Enhancing competences in contexts: complexity in residential child care 02 - Intervento a convegno 2019 Formenti LRigamonti A