Sfoglia per Afferenza DIPARTIMENTO DI SCIENZE UMANE PER LA FORMAZIONE "RICCARDO MASSA"
Nel «marame» della lingua. La Crusca passata al setaccio da Vincenzo Monti
2023 Bonsi, C
Apprendimento e orientamento permanente. Supporto per l'emancipazione o per l'adattamento sociale?
2023 Riva, M
Requesting informed assent from preschoolers involved in participatory research through photovoice: A practical possibility
2023 Luini, L; Guerra, M
Economia, archivi, patrimoni, partecipazione. Il valore economico della cultura
2023 Zuccoli, F
La cura e il buio
2023 Baracchi, C
Youth and out of school contexts: first findings of a narrative review about critical thinking within the 21st Century Skills
2023 Ratotti, M
Le life skills nella formazione di base dei professionisti della salute mentale. L’esperienza dell’Università di Milano
2023 Daniele, K
L’insegnante in ricerca: un’esperienza di Analisi delle Pratiche in una scuola dell’infanzia paritaria di Milano
2023 Morettin, T
Child participation in the protection system through the lenses of the capability approach: questions about who, how and whose terms
2023 Biffi, E; Pippa, S; Montà, C
I simboli naturali di Mary Douglas
2023 Toro, V
Essere insegnanti. Pratiche di didattica attiva
2023 Tamagnini, D
L’unico in rivolta. Vita e opera di Max Stirner
2023 Zecca, R
Responding to changes in workplace demands and learning styles. Challenges and benefits of work-integrated learning for student development in higher education
2023 Faller, P; Lokhtina, I; Galimberti, A; Sanojca, E
Prefazione
2023 Colussi, D
Parole d'autore
2023 Colussi, D; Zublena, P
Secondo Costituzione. La liberazione del bambino nella quotidianità didattica delle classi di Mario Lodi.
2023 Comerio, L
The promotion of sustainability policy in the urban context: the role of industrial companies
2023 Mura, G; Aleotti, F; Diamantini, D
Accelerazione dell’educazione? No, grazie
2023 Lanza, S
Aurelia Josz’s Educational And Didactic Experimentation in Milan at the Beginning of the 20th Century
2023 Seveso, G
A Video-Performance as a (Professional) Mirror. The Use of Composition in a Performative Research with Primary School Teachers.
2023 Ferri, N
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile