DELL'AVERSANA, GIUSEPPINA
DELL'AVERSANA, GIUSEPPINA
DIPARTIMENTO DI PSICOLOGIA
Culturally competent health services: Trends and perspectives in the Italian context. An ex-plorative study [Servizi sanitari culturalmente competenti: Prospettive emergenti nel contesto italiano. Uno studio esplorativo]
2018 Dell'Aversana, G; Bruno, A
Lavoro agile: l'effetto del conflitto vita-lavoro sulla soddisfazione e sull'esaurimento durante la Pandemia da Covid-19
2021 Dell’, A; Gragnano, A; Miglioretti, M
Supporting cultural competence: Practices of managers and line workers in a health service
2021 Dell'Aversana, G; Bruno, A
Born in translation: Midwifery practice with pregnant migrants — between stereotypes and empathy
2021 Converso, D; Hindrichs, I; Bruno, A; Dell'Aversana, G; Viotti, S
A “REVIEW OF THE REVIEWS” ON ORGANIZATIONAL CHANGE AND INNOVATION: STATE OF THE ART AND FUTURE PERSPECTIVES
2022 Alba Scalera, A; Puzzo, G; Corvino, C; Dell'Aversana, G; Picco, E
Developing Sustainable post-Pandemic Agile Working Model: Managing paradoxes through Collaborative Intervention and Reflection
2022 Maccioni, S; Miglioretti, M; Dell'Aversana, G; Ghiringhelli, C
Telework Quality During COVID-19 Pandemic and Associated Work Engagement, WorkFamily Balance and Quality of Change Management
2022 Gragnano, A; Miglioretti, M; Dell'Aversana, G; Margheritti, S; Picco, E; Simbula, S
A New Academic Quality at Work Tool (AQ@workT) to Assess the Quality of Life at Work in the Italian Academic Context
2022 Brondino, M; Signore, F; Zambelli, A; Ingusci, E; Pignata, S; Manuti, A; Giancaspro, M; Falco, A; Girardi, D; Guglielmi, D; Depolo, M; Loera, B; Converso, D; Viotti, S; Bruno, A; Gilardi, S; Cortini, M; Pace, F; Capone, V; Platania, S; Zito, M; Pasini, M; Miglioretti, M; Dell'Aversana, G; Carrus, G; Spagnoli, P
Remote Working and Home Learning: How the Italian Academic Population Dealt with Changes Due to the COVID-19 Pandemic Lockdown
2022 Macciotta, A; Farinella, D; Dell'Aversana, G; Fornili, M; Petri, D; Baglietto, L; Baccini, M; Montiel, C; Fiorentino, G; Severi, G; Ricceri, F; Campolo, M; Bruno, A