BALDISSARRI, CRISTINA
BALDISSARRI, CRISTINA
DIPARTIMENTO DI PSICOLOGIA
L’oggettivazione al lavoro: una ricerca empirica.
2012 Volpato, C; Andrighetto, L; Baldissarri, C
L’uomo ingranaggio: L’oggettivazione al lavoro
2013 Baldissarri, C; Andrighetto, L; Volpato, C
L’oggettivazione al lavoro: i fattori antecedenti
2013 Baldissarri, C; Andrighetto, L; Volpato, C
The impact of mechanistic and animalistic dehumanization on willingness to help after natural disasters.
2013 Andrighetto, L; Baldissarri, C; Lattanzio, S; Volpato, C; Loughnan, S
When work does not enobble man: Psychological consequences of working objectification
2014 Baldissarri, C; Andrighetto, L; Volpato, C
(Still) Modern Times: Objectification at work
2014 Andrighetto, L; Baldissarri, C; Volpato, C
Human-itarian aid? Two forms of dehumanization and willingness to help after natural disasters
2014 Andrighetto, L; Baldissarri, C; Lattanzio, S; Loughnan, S; Volpato, C
Workers’ objectification: Current studies and future directions
2015 Baldissarri, C; Andrighetto, L; Volpato, C
Oggettivazione lavorativa e (ridotta) percezione di libero arbitrio
2015 Andrighetto, L; Baldissarri, C; Volpato, C
(Still) Modern Times: Objectification at work
2015 Baldissarri, C; Andrighetto, L; Volpato, C
Lavoro e libertà. Auto-oggettivazione lavorativa e percezione di libero arbitrio personale
2016 Baldissarri, C; Andrighetto, L; Gabbiadini, A; Volpato, C
L’eterno femminino. Stereotipi di genere e sessualizzazione nella pubblicità
2016 Valtorta, R; Sacino, A; Baldissarri, C
The eternal feminine. Gender stereotypes and sexualization in television advertisements
2016 Valtorta, R; Sacino, A; Baldissarri, C; Volpato, C
Objectified Workers: Other and Self-Objectification in the Work Domain
2017 Baldissarri, C
Gli oggetti non scelgono: auto-oggettivazione sessuale e ridotta percezione di libero arbitrio.
2017 Baldissarri, C; Valtorta, R; Andrighetto, L; Gabbiadini, A; Sacino, A; Volpato, C
Other and self-objectification in the work domain
2017 Baldissarri, C; Andrighetto, L; Volpato, C
The eternal feminine. Gender stereotypes and sexualization in Italian television advertisements.
2017 Sacino, A; Valtorta, R; Baldissarri, C; Volpato, C
Gli stereotipi di genere nella pubblicità televisiva: evoluzione o regressione?
2017 Valtorta, R; Sacino, A; Baldissarri, C; Volpato, C
Work and Freedom: working Self-Objectification and Belief in Personal Free Will
2017 Baldissarri, C; Andrighetto, L; Gabbiadini, A; Volpato, C
Perceptions of Low-Status Workers and the Maintenance of the Social Class Status Quo
2017 Volpato, C; Andrighetto, L; Baldissarri, C