RANCATI, ELISA
RANCATI, ELISA
DIPARTIMENTO DI ECONOMIA, METODI QUANTITATIVI E STRATEGIE DI IMPRESA
Risorse immateriali d'impresa e concorrenza basata sul tempo
2004 Rancati, E
La "time-based competition" nella gestione d'impresa
2004 Del Chiappa, G; Rancati, E
Mercati globali e concorrenza basata sul tempo
2005 Rancati, E
Global markets and time-based competition
2005 Rancati, E
L'Impairment Test nella gestione d'impresa
2006 Rancati, E
Il tempo nelle imprese orientate alla concorrenza
2007 Rancati, E
Market-Driven Management mercati globali e metriche di performance
2009 Rancati, E
Market Driven Management, Global Markets and Competitive Convergence
2010 Rancati, E
Market-Driven Management, mercati globali e convergenza competitiva d'impresa
2010 Rancati, E
Market-Driven Management, Global Markets and Time-Based Competition
2012 Rancati, E
Competitive convergence in global markets
2013 Rancati, E
Strategic Brand Management: implications for global private label brands
2013 Rancati, E
Managing human capital in cultural organizations: the case of two Italian museums
2014 Rancati, E
Content Marketing e Creazione di Valore: Aspetti Definitori e Metriche di Misurazione
2014 Rancati, E; Gordini, N
Imprenditorialità e crescita delle piccole imprese familiari manifatturiere. Analisi di un campione di artigiani artistici fiorentini
2014 Gordini, N; Rancati, E
Content Marketing: Theoretical Aspects and Empirical Evidence
2014 Rancati, E; Gordini, N
Gli Strumenti di Misurazione delle Strategie di Content Marketing: Un Confronto tra Imprese Italiane e Inglesi
2015 Rancati, E; Gordini, N
Entrepreneurship and growth of small family firms. Evidence from a sample of the artistic craftsmen of Florence.
2015 Gordini, N; Rancati, E
Determinants of student satisfaction in higher education: The case of Bicocca University of Milan
2015 Mariani, P; Rancati, E; Gordini, N
Content marketing: conceptualizing and measuring. Evidence from a sample of Italian firms
2015 Rancati, E; Gordini, N