CODIGNOLA, FEDERICA
CODIGNOLA, FEDERICA
DIPARTIMENTO DI ECONOMIA, METODI QUANTITATIVI E STRATEGIE DI IMPRESA
The Art Market, Global Economy and Information Transparency
2003 Codignola, F
Mercato dell’arte, economia globale e trasparenza informativa
2003 Codignola, F
Book review of: Ludovico Solima, The Cultural Organization: Management Processes and Instruments
2005 Codignola, F
Economia globale, concorrenza e mercato dell'arte contemporanea
2006 Codignola, F
Imprese globali e cross-cultural management
2006 Arrigo, E; Codignola, F
Global Markets and Contemporary Art
2006 Codignola, F
Mercato dell'arte e prodotto artistico contemporaneo
2006 Codignola, F
Prodotto, prezzo e promozione nelle politiche distributive di arte contemporanea
2009 Codignola, F
Globalizzazione e mercato dell’arte contemporanea
2010 Codignola, F
Imprese di arte contemporanea e creazione di valore nelle città globali
2011 Codignola, F
Not Only Homogenization: Globalization in a Profitable Culture Exchange between India and Italy
2011 Codignola, F
Contemporary Art Firms and Value Creation in Global Cities
2011 Codignola, F
Arte contemporanea e creazione di valore: l’efficacia di uno scambio fra globale e locale
2011 Codignola, F
Imprese di cultura contemporanea, immaterialità dei consumi e sviluppo delle città
2011 Codignola, F
Global Corporate Culture and Cross-Cultural Management
2012 Codignola, F
Creative Industries, Cities, and Globalization
2012 Codignola, F
Contemporary Art and Urban Regeneration in the City of Milan
2014 Codignola, F
Location Attractiveness as a Major Factor in Museum Visitors’ Choice and Satisfaction
2015 Codignola, F; Mariani, P
Inbound and outbound marketing techniques: A comparison between Italian and Romanian pure players and click and mortar companies
2015 Rancati, E; Codignola, F; Capatina, A
The globalization of the art market: A cross-cultural perspective where local features meet global circuits
2015 Codignola, F