GORDINI, NICCOLO'
GORDINI, NICCOLO'
DIPARTIMENTO DI ECONOMIA, METODI QUANTITATIVI E STRATEGIE DI IMPRESA
Dal CRM al social CRM: uno strumento per incrementare le performance della relazione con il cliente
2017 Chierici, R; Gordini, N
Gender diversity in the Italian boardroom and firm financial performance
2017 Gordini, N; Rancati, E
Dal CRM al Social CRM: L’utilizzo dei social media per incrementare le performance della relazione con il cliente
2016 Chierici, R; Gordini, N
Does the family status of the CFO matter to enhance family firm performance? Evidence from a sample of small and medium-sized Italian family firms
2016 Gordini, N
Content marketing: conceptualizing and measuring. Evidence from a sample of Italian firms
2015 Rancati, E; Gordini, N
Customer relationship management and data mining: A classification decision tree to predict customer purchasing behavior in global market
2015 Gordini, N; Veglio, V
Determinants of student satisfaction in higher education: The case of Bicocca University of Milan
2015 Mariani, P; Rancati, E; Gordini, N
Entrepreneurship and growth of small family firms. Evidence from a sample of the artistic craftsmen of Florence.
2015 Gordini, N; Rancati, E
Gli Strumenti di Misurazione delle Strategie di Content Marketing: Un Confronto tra Imprese Italiane e Inglesi
2015 Rancati, E; Gordini, N
I fattori di adozione del mobile payment. Prime evidenze empiriche nel settore dei trasporti pubblici della città di Milano
2015 Gordini, N; Rancati, E
Il ruolo delle PMI nei processi di Open Innovation
2015 Lubello, N; Albano, M; Gordini, N
Modelli predittivi del default di impresa e radicamento territoriale. Evidenze da un campione di piccole e medie imprese marchigiane
2015 Gabbianelli, L; Gordini, N
A genetic algorithm approach for SMEs bankruptcy prediction: Empirical evidence from Italy
2014 Gordini, N
Board effectiveness in corporate crises. Lessons from the evolving empirical research
2014 Abatecola, G; Farina, V; Gordini, N
Content Marketing e Creazione di Valore: Aspetti Definitori e Metriche di Misurazione
2014 Rancati, E; Gordini, N
Content Marketing: Theoretical Aspects and Empirical Evidence
2014 Rancati, E; Gordini, N
Customer relationship management and data mining: A classification decision tree to predict customer purchasing behavior in global market
2014 Gordini, N; Veglio, V
Customer Relationship Management and Data Mining: A Classification Decision Tree to Predict Customer Purchasing Behavior in Global Market
2014 Gordini, N; Veglio, V
Genetic algorithms for small enterprises default prediction: Empirical evidence from Italy
2014 Gordini, N
Imprenditorialità e crescita delle piccole imprese familiari manifatturiere. Analisi di un campione di artigiani artistici fiorentini
2014 Gordini, N; Rancati, E