COSTA, FRANCESCA
COSTA, FRANCESCA
DIPARTIMENTO DI PSICOLOGIA
Mostra
records
Risultati 1 - 6 di 6 (tempo di esecuzione: 0.018 secondi).
BILINGUALISM IN DIFFERENT CONTEXTS: ACADEMIC OUTCOMES IN PRIMARY SCHOOL CHILDREN
2021 Costa, F
Is bilingual education sustainable?
2021 Costa, F; Guasti, M
Double Literacy Effects on Language and Reading Skills in Italian-English Primary School Children
2020 Costa, F; Guasti, M; Sharley, S
Mandarin-Italian dual-language children’s comprehension of head-final and head-initial relative clauses
2020 Hu, S; Costa, F; Guasti, M
Lo sviluppo morfosintattico nel bambino che impara una seconda lingua
2019 Costa, F; Guasti, M
Does English delay learning to read Italian in primary school children?
2018 Costa, F; Sharley, S; Guasti, M
Titolo | Tipologia | Data di pubblicazione | Autori | File |
---|---|---|---|---|
BILINGUALISM IN DIFFERENT CONTEXTS: ACADEMIC OUTCOMES IN PRIMARY SCHOOL CHILDREN | 07 - Tesi di dottorato Bicocca post 2009 | 2021 | COSTA, FRANCESCA | |
Is bilingual education sustainable? | 01 - Articolo su rivista | 2021 | Costa, FGuasti, MT | |
Double Literacy Effects on Language and Reading Skills in Italian-English Primary School Children | 01 - Articolo su rivista | 2020 | Costa F.Guasti M. T. + | |
Mandarin-Italian dual-language children’s comprehension of head-final and head-initial relative clauses | 01 - Articolo su rivista | 2020 | Costa, FGuasti, MT + | |
Lo sviluppo morfosintattico nel bambino che impara una seconda lingua | 03 - Contributo in libro | 2019 | Costa F.Guasti M. T. | |
Does English delay learning to read Italian in primary school children? | 01 - Articolo su rivista | 2018 | Costa F.Guasti M. T. + |