CAMPANELLA, EUGENIA GIOVANNA

CAMPANELLA, EUGENIA GIOVANNA  

DIPARTIMENTO DI SCIENZE UMANE PER LA FORMAZIONE "RICCARDO MASSA"  

Mostra records
Risultati 1 - 12 di 12 (tempo di esecuzione: 0.02 secondi).
Titolo Tipologia Data di pubblicazione Autori File
"Get organized, because we will need all our strength". Social movements as places of resistance: a collective explorative inquiry about critical mental health practices in Europe 02 - Intervento a convegno 2025 Campanella, EGCavazzoni, FVeronese, G
The role of social movements in supporting community mental health: a qualitative case study in Italy. 02 - Intervento a convegno 2025 Campanella E. G.Cavazzoni F.Veronese, G.
Activism and mental health: the experience of Brigata Basaglia 02 - Intervento a convegno 2024 Campanella E. G.Lambardi Di San Miniato
Disturbi Specifici di Apprendimento: idee per un'università inclusiva all'interno della Comunità Europea 01 - Articolo su rivista 2024 Campanella, E. G.
How is your work-war balance today? Confusion, disorientation, and possible transformations in times of bewilderment. 02 - Intervento a convegno 2024 Cavazzoni F.Veronese G.Campanella E. G. +
Non è solo la clinica che cura: un'esperienza basagliana contemporanea 02 - Intervento a convegno 2024 Campanella, E. G.
Passion, precariousness, overwork, and mental health: an inquiry into academics’ lived experiences 02 - Intervento a convegno 2024 Cavazzoni, FCampanella, EMontali, LVeronese, G. +
Apoyo mutuo y salud mental más allá de la sindemia: Una perspectiva psicosocial desde la experiencia de la Brigada Basaglia 01 - Articolo su rivista 2023 Contestabile, G.Campanella, E. G. +
Contesto inclusivo o contesto plurale? L'università come laboratorio per la pluralità 03 - Contributo in libro 2023 Campanella, E. G.
Learnin to learn: grounding the future of education 01 - Articolo su rivista 2022 Campanella, E. G. +
How Education Can Improve the Quality of Life for Students with Learning Difficulties: the Case of English Language Learning 02 - Intervento a convegno 2021 Campanella, E. G.
Who’s listening to students’ voices? The need for enhancing inclusive learning environments in lower secondary schools through learning to learn teaching approach. 01 - Articolo su rivista 2021 Campanella, E. G.