Falotico, R., Mariani, P. (2015). Textual analysis and Customer Satisfaction analysis. A proposal for integration.. In Book of Abstract. International Conference IES 2015: Statistical methods for service assessment. Università degli Studi di Bari Aldo Moro.

Textual analysis and Customer Satisfaction analysis. A proposal for integration.

FALOTICO, ROSA
Primo
;
MARIANI, PAOLO
Ultimo
2015

paper
Customer Satisfaction; Textual Analysis; Market Access
English
International Conference IES 2015: Statistical methods for service assessment
2015
Book of Abstract. International Conference IES 2015: Statistical methods for service assessment
2015
none
Falotico, R., Mariani, P. (2015). Textual analysis and Customer Satisfaction analysis. A proposal for integration.. In Book of Abstract. International Conference IES 2015: Statistical methods for service assessment. Università degli Studi di Bari Aldo Moro.
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/10281/88423
Citazioni
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
Social impact