Liberati, C., Masserini, L., Mariani, P. (2015). Latent Growth Curve Modelling for the analysis of longitudinal Customer Satisfaction in Banking Sector. In International Conference IES 2015 "Statistical methods for service assessment". Book of Abstacts (pp.47-47). Bari : Università degli Studi di Bari Aldo Moro.

Latent Growth Curve Modelling for the analysis of longitudinal Customer Satisfaction in Banking Sector

Liberati, C;Mariani, P
2015

abstract
Latent Growth Curve; Longitudinal analysis; Customer Satisfaction
English
International Conference IES 2015 Statistical methods for service assessment
2015
International Conference IES 2015 "Statistical methods for service assessment". Book of Abstacts
978-88-88793-85-6
2015
47
47
none
Liberati, C., Masserini, L., Mariani, P. (2015). Latent Growth Curve Modelling for the analysis of longitudinal Customer Satisfaction in Banking Sector. In International Conference IES 2015 "Statistical methods for service assessment". Book of Abstacts (pp.47-47). Bari : Università degli Studi di Bari Aldo Moro.
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/10281/85402
Citazioni
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
Social impact