SARCINELLI, ALICE
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 167
AS - Asia 44
NA - Nord America 33
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
SA - Sud America 1
Totale 247
Nazione #
IT - Italia 57
DE - Germania 52
CN - Cina 26
FI - Finlandia 22
US - Stati Uniti d'America 22
MX - Messico 8
NL - Olanda 7
NO - Norvegia 7
CZ - Repubblica Ceca 6
KR - Corea 5
RU - Federazione Russa 5
ID - Indonesia 4
TW - Taiwan 4
CA - Canada 3
PL - Polonia 3
FR - Francia 2
GB - Regno Unito 2
PH - Filippine 2
A1 - Anonimo 1
AT - Austria 1
BD - Bangladesh 1
EU - Europa 1
GR - Grecia 1
IE - Irlanda 1
KH - Cambogia 1
SE - Svezia 1
SG - Singapore 1
VE - Venezuela 1
Totale 247
Città #
Lappeenranta 22
Milan 17
Nürnberg 9
Rome 8
Changsha 5
Drammen 5
Frankfurt am Main 5
Guangzhou 4
Leawood 4
Seattle 4
Shenyang 4
Amsterdam 3
Cassano d'Adda 3
Mariano Comense 3
Taipei 3
Agua Azul 2
Boardman 2
Brescia 2
Council Bluffs 2
Giussano 2
Hebei 2
Mexico 2
Nanjing 2
Oslo 2
Quattro Castella 2
Saskatoon 2
Shanghai 2
Villasanta 2
Angeles City 1
Ashburn 1
Athens 1
Broni 1
Dhaka 1
Dublin 1
Fuzhou 1
Holly Springs 1
Kunming 1
Liscate 1
Lishui 1
London 1
Manila 1
Milpitas 1
Nanchang 1
Neunkirchen 1
Norwalk 1
Oxford 1
Pisa 1
San Mateo 1
Sant'ambrogio Di Torino 1
Seocho 1
Seoul 1
Shaoxing 1
Stockholm 1
Torino 1
Toronto 1
Ussana 1
Utrecht 1
Vienna 1
Villa 1
Zeist 1
Zhengzhou 1
Totale 158
Nome #
D.4.5 Technical report on the Child Interview study. Children’s views on inclusion at school, file e39773b6-6f48-35a3-e053-3a05fe0aac26 155
Le quattro stagioni di scuola e servizi educativi per l’infanzia italiani ai tempi del COVID-19, file e39773b6-a937-35a3-e053-3a05fe0aac26 43
Ouve-me, eu participo! Uma análise antropológica da participação das crianças: o caso do estudo internacional de investigação participativa 'Feel good: A visão das crianças sobre a inclusão, file e39773b6-74a5-35a3-e053-3a05fe0aac26 37
Introduction, file e39773b4-d4c3-35a3-e053-3a05fe0aac26 3
Design for inclusion in a linguistically and culturally diverse Europe: challenges in the development of a Virtual Learning Environment, file e39773b5-7651-35a3-e053-3a05fe0aac26 3
Les « Tsiganes », des élèves « irréguliers » ?, file e39773b4-da5b-35a3-e053-3a05fe0aac26 2
Gérer le stigmate. Les politiques intimes de la parentalité rom en Italie, file e39773b4-d4c5-35a3-e053-3a05fe0aac26 1
Who are transnational Roma “attached” to? Parental and children’s social bonds, and the implications for social work, file e39773b4-d4cc-35a3-e053-3a05fe0aac26 1
Regulation and un-regulation of LGBT reproductive and parenting rights: The case of Italy and Belgium, file e39773b4-d5fa-35a3-e053-3a05fe0aac26 1
Does love make a family? The politics and micro-politics of filiation among same-sex families, file e39773b5-1106-35a3-e053-3a05fe0aac26 1
Historique de l'ouvrage, file e39773b5-1382-35a3-e053-3a05fe0aac26 1
Totale 248
Categoria #
all - tutte 403
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 403


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20205 2 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
2020/2021124 0 0 11 11 13 12 20 9 11 16 10 11
2021/202227 4 4 2 0 3 1 4 1 4 0 0 4
2022/202330 3 3 2 2 0 5 2 2 0 1 7 3
2023/202454 3 2 0 4 0 2 1 8 6 28 0 0
Totale 248