Sfoglia per Autore
Depersonalization or Cynicism, Efficacy or Inefficacy: What are the Dimensions of Teacher Burnout?
2010 Simbula, S; Guglielmi, D
Daily fluctuations in teachers’ well-being: A diary study using the Job Demands-Resources Model
2010 Simbula, S
Job Demands-Resources Model: uno strumento per la valutazione dei fattori di rischio nella scuola
2009 Guglielmi, D; Simbula, S; Depolo, M
Self-efficacy and social support as antecedents of well-being and satisfaction
2009 Panari, C; Chiesa, R; Guglielmi, D; Depolo, M; Simbula, S
La rilevazione dei fattori di rischio psico-sociale alla luce del Job Demands-Resources model
2009 Guglielmi, D; Simbula, S; Depolo, M; Violante, F
Testing the validity of the Job Demands-Resources Model in a sample of Italian schoolteachers
2009 Simbula, S; Guglielmi, D; Depolo, M
The Job Demands-Resources Model: The role of personal resources and personal risk factors
2009 Guglielmi, D; Simbula, S; Depolo, M
La retraite volontaire en Italie et la pré-retraite forcée en Espagne: une étude internationale pour mesurer les ressources et les effets sur le bien-être individuel
2008 Simbula, S; Negrini, A; Crego, A; Martínez Iñigo, D; Depolo, M
Il Job Demands-Resources model: un contributo alla validazione italiana
2008 Guglielmi, D; Simbula, S; Depolo, M
Psychosocial Factors, Organizational Well-being and Health
2007 Guglielmi, D; Paplomatas, A; Simbula, S; Depolo, M
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile