Respi, C., Gui, M., Abbiati, G., Trapani, V., Angiola, E., Ercolanoni, S., et al. (2025). Early digital exposure, academic performance, and inequalities: new evidence and perspectives. EYES UP project final report. Milano : EYES UP.

Early digital exposure, academic performance, and inequalities: new evidence and perspectives. EYES UP project final report

Respi, C;Gui, M;Ercolanoni, S;Pirola, T;
2025

Monografia o trattato scientifico - Monografia di Ricerca - Riedizione/traduzione
Early digital exposure; academic performance; academic competences; INVALSI; digital education; social media; digital wellbeing; inequalities in education; longitudinal analysis
English
2025
EYES UP
72
https://digitalwellbeing.eu/eyesup-report
Respi, C., Gui, M., Abbiati, G., Trapani, V., Angiola, E., Ercolanoni, S., et al. (2025). Early digital exposure, academic performance, and inequalities: new evidence and perspectives. EYES UP project final report. Milano : EYES UP.
open
File in questo prodotto:
File Dimensione Formato  
Respi-2025-EYES UP-VoR.pdf

accesso aperto

Descrizione: Report
Tipologia di allegato: Publisher’s Version (Version of Record, VoR)
Licenza: Altro
Dimensione 2.66 MB
Formato Adobe PDF
2.66 MB Adobe PDF Visualizza/Apri

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/10281/549602
Citazioni
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
Social impact