Amico, A., D'Alessandro, G., Decataldo, A., Fasanella, A. (2014). Continuity and Innovation in Higher Education. A secondary analysis of longitudinal data. Intervento presentato a: Modes, Measurement, Modelling: Achieving Equivalence in Quantitative Research, Mannheim, Germany.

Continuity and Innovation in Higher Education. A secondary analysis of longitudinal data

DECATALDO, ALESSANDRA;
2014

abstract + slide
Evaluation; Reform policies; Experimental design; longitudinal data
English
Modes, Measurement, Modelling: Achieving Equivalence in Quantitative Research
2014
2014
none
Amico, A., D'Alessandro, G., Decataldo, A., Fasanella, A. (2014). Continuity and Innovation in Higher Education. A secondary analysis of longitudinal data. Intervento presentato a: Modes, Measurement, Modelling: Achieving Equivalence in Quantitative Research, Mannheim, Germany.
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/10281/53985
Citazioni
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
Social impact