Leonelli, S., Di Pietro, F., Masciarelli, F. (2018). The linguistic style of crowdfunding pitches: How does displayed narcissism influence crowdfunding success. In Transformative business strategies and new patterns for value creation (pp.321-324).

The linguistic style of crowdfunding pitches: How does displayed narcissism influence crowdfunding success

Di Pietro, F;
2018

Si
paper
Crowdfunding
English
SINERGIE - SIMA 2018 Transformative business strategies and new patterns for value creation
97888943937-2-9
Leonelli, S., Di Pietro, F., Masciarelli, F. (2018). The linguistic style of crowdfunding pitches: How does displayed narcissism influence crowdfunding success. In Transformative business strategies and new patterns for value creation (pp.321-324).
Leonelli, S; Di Pietro, F; Masciarelli, F
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/10281/355473
Citazioni
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
Social impact