Leonelli, S., Di Pietro, F., Masciarelli, F. (2018). The linguistic style of crowdfunding pitches: How does displayed narcissism influence crowdfunding success. In Transformative business strategies and new patterns for value creation (pp.321-324).

The linguistic style of crowdfunding pitches: How does displayed narcissism influence crowdfunding success

Di Pietro, F;
2018

paper
Crowdfunding
English
SINERGIE - SIMA 2018 Transformative business strategies and new patterns for value creation
14 e 15 Giugno 2018
Claudio Baccarani, Marco Frey, Gaetano M. Golinelli, Alberto Pastore e Tiziano Vescovi
Transformative business strategies and new patterns for value creation
97888943937-2-9
2018
321
324
none
Leonelli, S., Di Pietro, F., Masciarelli, F. (2018). The linguistic style of crowdfunding pitches: How does displayed narcissism influence crowdfunding success. In Transformative business strategies and new patterns for value creation (pp.321-324).
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/10281/355473
Citazioni
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
Social impact