Zuccheri, L., Zudini, V. (2008). The “Jacob Method”: An example of application of cognitive theories in the period of the introduction of calculus in Austrian secondary mathematics instruction. INTERNATIONAL JOURNAL FOR THE HISTORY OF MATHEMATICS EDUCATION, 3(2), 57-64.

The “Jacob Method”: An example of application of cognitive theories in the period of the introduction of calculus in Austrian secondary mathematics instruction

ZUDINI, VERENA
2008

Articolo in rivista - Articolo scientifico
didattica della matematica; storia della didattica della matematica; teorie cognitive
English
2008
3
2
57
64
none
Zuccheri, L., Zudini, V. (2008). The “Jacob Method”: An example of application of cognitive theories in the period of the introduction of calculus in Austrian secondary mathematics instruction. INTERNATIONAL JOURNAL FOR THE HISTORY OF MATHEMATICS EDUCATION, 3(2), 57-64.
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/10281/12890
Citazioni
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
Social impact