CASTELLI, STEFANO
Distribuzione geografica
Continente | # |
---|---|
EU - Europa | 1.884 |
NA - Nord America | 497 |
AS - Asia | 271 |
AF - Africa | 55 |
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili | 22 |
OC - Oceania | 9 |
SA - Sud America | 8 |
Totale | 2.746 |
Nazione | # |
---|---|
DE - Germania | 650 |
IT - Italia | 548 |
US - Stati Uniti d'America | 453 |
UA - Ucraina | 217 |
CN - Cina | 159 |
FR - Francia | 123 |
GB - Regno Unito | 91 |
RU - Federazione Russa | 64 |
NL - Olanda | 58 |
PL - Polonia | 33 |
CA - Canada | 32 |
EU - Europa | 22 |
DK - Danimarca | 21 |
IN - India | 19 |
ID - Indonesia | 14 |
MY - Malesia | 14 |
PH - Filippine | 14 |
NG - Nigeria | 13 |
NO - Norvegia | 13 |
CH - Svizzera | 11 |
IE - Irlanda | 11 |
KR - Corea | 11 |
MX - Messico | 10 |
TW - Taiwan | 10 |
SE - Svezia | 9 |
ZA - Sudafrica | 9 |
CZ - Repubblica Ceca | 7 |
DZ - Algeria | 7 |
RO - Romania | 7 |
EG - Egitto | 6 |
BJ - Benin | 5 |
CL - Cile | 5 |
TR - Turchia | 5 |
VN - Vietnam | 5 |
IR - Iran | 4 |
KE - Kenya | 4 |
NZ - Nuova Zelanda | 4 |
AU - Australia | 3 |
CM - Camerun | 3 |
ES - Italia | 3 |
FI - Finlandia | 3 |
GR - Grecia | 3 |
SG - Singapore | 3 |
BR - Brasile | 2 |
ET - Etiopia | 2 |
GH - Ghana | 2 |
HK - Hong Kong | 2 |
JP - Giappone | 2 |
KW - Kuwait | 2 |
PT - Portogallo | 2 |
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) | 2 |
TH - Thailandia | 2 |
UG - Uganda | 2 |
AE - Emirati Arabi Uniti | 1 |
AL - Albania | 1 |
AR - Argentina | 1 |
BE - Belgio | 1 |
BG - Bulgaria | 1 |
BZ - Belize | 1 |
FJ - Figi | 1 |
HR - Croazia | 1 |
IL - Israele | 1 |
LI - Liechtenstein | 1 |
LV - Lettonia | 1 |
MK - Macedonia | 1 |
NP - Nepal | 1 |
PA - Panama | 1 |
PS - Palestinian Territory | 1 |
SB - Salomone, isole | 1 |
SC - Seychelles | 1 |
SI - Slovenia | 1 |
TZ - Tanzania | 1 |
YE - Yemen | 1 |
Totale | 2.746 |
Città | # |
---|---|
Fuzhou | 63 |
Houston | 58 |
Rome | 46 |
Nürnberg | 39 |
Frankfurt am Main | 28 |
Kansas City | 28 |
Saint Petersburg | 27 |
Ashburn | 26 |
Beijing | 26 |
Milan | 26 |
Montréal | 26 |
Ann Arbor | 25 |
Mountain View | 24 |
Woodbridge | 24 |
Fairfield | 20 |
Radoslaw | 20 |
University Park | 20 |
Las Vegas | 17 |
Buffalo | 16 |
Shanghai | 16 |
Wilmington | 15 |
Leawood | 14 |
Los Angeles | 14 |
Hebei | 12 |
Moscow | 12 |
San Juan | 12 |
Feodosiya | 11 |
Paris | 11 |
Dublin | 10 |
New York | 9 |
Rotterdam | 9 |
Santa Cruz | 8 |
Bologna | 7 |
Jakarta | 7 |
Redmond | 7 |
Seattle | 7 |
Wuhan | 7 |
Cagliari | 6 |
Catania | 6 |
Horsham | 6 |
Liverpool | 6 |
Napoli | 6 |
Taipei | 6 |
Torino | 6 |
Aversa | 5 |
Cambridge | 5 |
Leinì | 5 |
Penang | 5 |
Salerno | 5 |
Bengaluru | 4 |
Boardman | 4 |
Dong Ket | 4 |
Florence | 4 |
Hangzhou | 4 |
Henderson | 4 |
Johannesburg | 4 |
Kiselëv | 4 |
Perugia | 4 |
Renton | 4 |
Scafati | 4 |
Sergii | 4 |
Turin | 4 |
Aguascalientes | 3 |
Ahmedabad | 3 |
Amsterdam | 3 |
Andover | 3 |
Augusta | 3 |
Chicago | 3 |
Como | 3 |
Dallas | 3 |
Genova | 3 |
Irpin | 3 |
Iztapalapa | 3 |
Kingston | 3 |
Milpitas | 3 |
Pisa | 3 |
San Jose | 3 |
Santiago | 3 |
Siena | 3 |
Singapore | 3 |
Southend | 3 |
Albano Laziale | 2 |
Auckland | 2 |
Avezzano | 2 |
Braunschweig | 2 |
Brescia | 2 |
Campi Bisenzio | 2 |
Cerea | 2 |
Chennai | 2 |
Den Haag | 2 |
Easton | 2 |
Fano | 2 |
Frankfurt | 2 |
Gallo | 2 |
Gdansk | 2 |
Giugliano In Campania | 2 |
Glenview | 2 |
Grimsby | 2 |
Guangzhou | 2 |
Hefei | 2 |
Totale | 961 |
Nome | # |
---|---|
Tutorship styles and knowledge building in an online community: cognitive and metacognitive aspects, file e39773b1-4155-35a3-e053-3a05fe0aac26 | 985 |
An Academic Guidance Model to Orient Distance Students, file e39773b1-4187-35a3-e053-3a05fe0aac26 | 761 |
Gli interventi del tutor in forum di discussione online. Da un modello teorico agli aspetti applicativi, file e39773b1-4153-35a3-e053-3a05fe0aac26 | 718 |
Qualitatively mapping a research front through word-correspondence textual analysis: a case study, file e39773b1-83e1-35a3-e053-3a05fe0aac26 | 105 |
Exploring challenging classroom behaviors from teachers’ perspective: a mixed-method study, file e39773b3-1333-35a3-e053-3a05fe0aac26 | 93 |
Reliability and validity of quality assessment for web information systems (QUAS-WIS), file e39773b1-83df-35a3-e053-3a05fe0aac26 | 70 |
Monitorare la soddisfazione nella didattica on-line: il Quality Assessement In Virtual Classroom (QUAS-VC), file e39773b1-8666-35a3-e053-3a05fe0aac26 | 69 |
Totale | 2.801 |
Categoria | # |
---|---|
all - tutte | 3.609 |
article - articoli | 0 |
book - libri | 0 |
conference - conferenze | 0 |
curatela - curatele | 0 |
other - altro | 0 |
patent - brevetti | 0 |
selected - selezionate | 0 |
volume - volumi | 0 |
Totale | 3.609 |
Totale | Lug | Ago | Sett | Ott | Nov | Dic | Gen | Feb | Mar | Apr | Mag | Giu | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2018/2019 | 78 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | 27 | 21 |
2019/2020 | 280 | 28 | 21 | 14 | 14 | 27 | 28 | 46 | 23 | 19 | 33 | 20 | 7 |
2020/2021 | 357 | 15 | 18 | 17 | 25 | 33 | 19 | 27 | 114 | 40 | 25 | 17 | 7 |
2021/2022 | 307 | 9 | 18 | 69 | 50 | 42 | 15 | 19 | 16 | 10 | 26 | 21 | 12 |
2022/2023 | 163 | 10 | 30 | 15 | 12 | 8 | 11 | 14 | 6 | 6 | 14 | 23 | 14 |
2023/2024 | 155 | 6 | 6 | 21 | 15 | 14 | 13 | 26 | 21 | 10 | 23 | 0 | 0 |
Totale | 2.801 |