SULPIZIO, SIMONE

SULPIZIO, SIMONE  

DIPARTIMENTO DI PSICOLOGIA  

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Titolo Tipologia Data di pubblicazione Autori File
L'intervento delle sillabe nei processi di produzione e riconoscimento visivo delle parole 01 - Articolo su rivista 2010 Sulpizio, Simone +
When two newly-acquired words are one: new words differing in stress alone are not automatically represented differently 02 - Intervento a convegno 2011 Sulpizio, S +
Stress assignment in the development of reading aloud: Nonword priming effects on Italian children 02 - Intervento a convegno 2012 Sulpizio, S +
Stress priming and syllable frequency interact while reading aloud 01 - Articolo su rivista 2012 Sulpizio, S +
Priming lexical stress in reading Italian aloud 01 - Articolo su rivista 2012 Sulpizio, S +
Italians use abstract knowledge about lexical stress during spoken-word recognition 01 - Articolo su rivista 2012 Sulpizio, S +
Accento e sillabe nei modelli computazionali della lettura: è così semplice leggere unità polisillabiche? 01 - Articolo su rivista 2013 Sulpizio, S
Stress assignment in reading Italian polysyllabic pseudowords 01 - Articolo su rivista 2013 Sulpizio, S +
Lexical stress, frequency and stress neighborhood effects in the early stages of Italian reading development 01 - Articolo su rivista 2013 Sulpizio, S +
Syllable Frequency and Stress Priming Interact in Reading Italian Aloud 02 - Intervento a convegno 2013 Sulpizio, S +
Stress assignment in reading Italian: Friendship outweighs dominance 01 - Articolo su rivista 2014 Sulpizio, S +
Language specific listening of Japanese geminate consonants: cross-linguistic study 01 - Articolo su rivista 2014 Sulpizio, S +
Le non-parole possono attivare emozioni? Uno studio empirico 03 - Contributo in libro 2015 Sulpizio, Simone +
The process of stress assignment in reading aloud: critical issues from studies on Italian 01 - Articolo su rivista 2015 Sulpizio, S +
The sound of voice: Voice-based categorization of speakers' sexual orientation within and across languages 01 - Articolo su rivista 2015 Sulpizio, SimoneFasoli, Fabio +
The segment-to-frame association in word reading: Early effects of the interaction between segmental and suprasegmental information 01 - Articolo su rivista 2015 Sulpizio, S +
When orthography is not enough: The effect of lexical stress in lexical decision 01 - Articolo su rivista 2015 Sulpizio, S +
Stress affects articulatory planning in reading aloud 01 - Articolo su rivista 2015 Sulpizio, SSpinelli, G +
Reading segments is not reading words: comment on Kawamoto et al. (2014) 01 - Articolo su rivista 2015 Sulpizio, S +
Stress in context: Morpho-syntactic properties affect lexical stress assignment in reading aloud 01 - Articolo su rivista 2016 Spinelli, GSulpizio, S +