Sfoglia per Autore
Newborns perception of dynamic facial expressions of emotions: the role of the selective removal of spatial frequencies.
2022 Silvestri, V; Colombo, L; Porro, M; MACCHI CASSIA, V
The role of individual differences in affective touch modulation of emotional stimuli
2022 Silvestri, V; Giraud, M; Macchi Cassia, V; Nava, E
The greater the better: discrimination of ordinal relationship at birth.
2022 Arioli, M; Silvestri, V; Bulf, H; Colombo, L; Picciolini, O; Porro, M; &, ; Macchi Cassia, V
Visual Implicit Learning Abilities in Infants at Familial Risk for Language and Learning Impairments
2022 Bettoni, R; Cantiani, C; Riva, V; Molteni, M; Cassia, V; Bulf, H
Space modulates cross-domain transfer of abstract rules in infants
2022 Bulf, H; Capparini, C; Nava, E; de Hevia, M; Macchi Cassia, V
Sensitivity to trustworthiness cues in own- And other-race faces- And role of spatial frequency information
2022 Silvestri, V; Arioli, M; Baccolo, E; Macchi Cassia, V
Signatures of functional visuospatial asymmetries in early infancy
2022 Nava, E; de Hevia, M; Bulf, H; Macchi Cassia, V
Infants' visual exploration strategies for adult and child faces
2022 Conte, S; Baccolo, E; Bulf, H; Proietti, V; Macchi Cassia, V
The role of spatial frequency in newborns’ preference for dynamic emotional expressions
2021 Silvestri, V; Arioli, M; Macchi Cassia, V
Spatial biases in infants’ learning of serial order: evidence for the role of cultural experience
2021 Arioli, M; Macchi Cassia, V; Shirai, N; Kobayashi, M; Bulf, H; Yamaguchi, K
La percezione di affidabilità nei volti di diversa etnia in bambini di 5 e 7 anni: il ruolo delle frequenze spaziali visive
2021 Silvestri, V; Arioli, M; Baccolo, E; Macchi Cassia, V
Discriminazione dell’ordine numerico alla nascita
2021 Arioli, M; Silvestri, V; Bulf, H; Colombo, L; Picciolini, O; Porro, M; Macchi Cassia, V
Newborns show a preference for dynamic displays depicting happy versus fearful faces
2021 Silvestri, V; Arioli, M; Macchi Cassia, V
Visual rule learning in 3-month-old infants: the role of working memory
2021 Gintili, G; Arioli, M; Bettoni, R; Macchi Cassia, V; Bulf, H
La percezione di affidabilità di volti della propria o altrui etnia in bambini scolari e pre-scolari: il ruolo delle frequenze spaziali visive.
2021 Silvestri, V; Arioli, M; Baccolo, E; &, ; Macchi Cassia, V
L’abilità di apprendimento implicito in bambini in età preverbale a rischio familiare di sviluppare disturbi del linguaggio e della comunicazione.
2021 Bettoni, R; Cantiani, C; Riva, V; Molteni, M; Macchi Cassia, V; Bulf, H
Dal testing in presenza al testing in remoto: un’esperienza di ricerca sperimentale con bambini in età prescolare e scolare.
2021 Silvestri, V; Bettoni, R; MACCHI CASSIA, V
The spatial representation of serial order in pre-literate children: an online study
2021 Bettoni, R; Rinaldi, L; Savoldi, M; Bulf, H; Macchi, C
Musical training in children enhances serial order and rule learning.
2021 Bettoni, R; Rinaldi, L; &, ; Macchi Cassia, V
Dysfunctions in Infants’ Statistical Learning are Related to Parental Autistic Traits
2021 Bettoni, R; Riva, V; Cantiani, C; Riboldi, E; Molteni, M; Macchi Cassia, V; Bulf, H
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile